Dato: 8.5.2024
Deltagere: Allan, Michal, Casper, Johnny, Christoffer, Maibritt
Afbud: Lars
1. Præsentationsrunde
2. Opfølgning på sidste møde
a. Fremtidig proces angående referater. Referater udsendes indenfor en uge. Tilbagemeldinger indenfor den næste uge. Sendes ud via Memberlink. Lægges på hjemmesiden og på Google drew.
3. Konstituering og underskrifter på GF referat og regnskab
Vi fortsætter med nuværende struktur og fordeling af poster i bestyrelsen.
Bestyrelsesmedlemmer underskriver referat og regnskab fra generalforsamlingen.
4. Status på økonomi og medlemmer
Vi har 100.000 kr. indbetalt som kontingenter. De fleste via mobile pay. Vi har 206.000 kr. stående på kontoen. Der har været problemer med kontingentindbetaling på Memberlink, men det er løst nu.
Vi har fået boldmaskinen. Den skal nu testes.
5. Status for padel
a. Medlemmer. 70 padel medlemmer. Prisen for at spille til og med juli måned er 700 kr. for seniorer og 300 kr. for juniorer.
b. Træning. Det har ikke været muligt at afvikle den planlagte træning fuldt ud pga. regn. Det der er afviklet har været godt. Træning giver god aktivitet omkring padelmiljøet. Christoffer er undersøgende på at finde instruktører og kurser. Allan og Michal har kontakter, som de vil rette henvendelse til. Vi vil gerne kunne tilbyde juniortræning og træning til to eller tre nivauer for voksne.
c. Americano. Afvikles som udgangspunkt om søndagen kl. 10-12. Allan vil være primus motor. Casper vil også gerne træde til. Niveau skal meldes ud, så alle tilmeldte får noget godt ud af det. 1. gang lørdag d. 18.5. kl. 9.30-11.00. Niveau – øvede.
d. Udestående med Paarup Kloakservice. Regning på 225.000 i udestående. Oplæg til Kloakservice: Tennisafdelingen betaler 130.000 kr. Hovedforeningen betaler 40.000 kr. Paarup Kloakservice ”klarer resten” og bliver tilbudt gratis medlemsskab i et eller andet omfang.
e. Låsesystem (kontakten til Thoms Låseservice). Flere mails er sendt til firmaet uden tilbagemelding. Det er nu aftalt, at Thoms kommer og besigtiger problemerne i den kommende uge (20).
f. Evt. klubturnering og fest. Vi beslutter at afholde padel klubturnering d. 21. september, samtidig med finaledagen for klubmesterskaberne for tennisafdelingen. Fælles fest i Paarup hallens cafeteria.
5. Udendørssæsonen i tennis.
a. Priser nu og fremadrettet. Emnet drøftes. Ingen beslutninger.
b. FTU holdturnering. Vi ønsker et damehold og et herrehold. Vi ved endnu ikke om der bliver etableret en fynsk holdturnering i år.
c. Retningslinjer for forplejning til holdkampe. Vi beslutter at der max må bruges 350 kr. pr. holdkamp i tennis og max 150 kr. for holdkamp i padel.
d. Plan for vedligehold af banerne (træningsholdene hjælper med vedligehold). ½ times rengøring i starten eller slutningen af træningen. 1. og 2. holdet lægger ud om ca. 14 dage.
e. Klubturnering og fest. Indtil videre er der tre tilmeldte. Klubfesten afholdes i hallens cafeteria. 14 dage før skal der gives besked til cafeteriet angående antal deltagere. Der vil være buffet. Samme koncept som sidste år mht. sammensætning af spillere. Deltagerne mikses på tværs af niveauer. Afviklingen starter i år allerede før sommerferien.
6. Aflønning af trænere
Det er muligt at tjene op til 6000 kr. uden bilag pr. år pr. træner. Vi bliver enige om at anvende den skabelon som også anvendes i gymnastikafdelingen til registrering hos den enkelte træner og til indberetning fra klubben.
7. Energi Fyn – Fynsk support. Udsættes.
8. ”Hullet” – hvad skal der ske? Udsættes.
9. Deling på Google drew. Hvordan bruger vi det? Casper viser hvordan.
10. Diverse orienteringer fra Christoffer.
GF i TPI hovedforening: Stille og roligt.
GF i Odense Tennis Center: Ikke muligt at booke baner I sommerperioden. Et spørgsmål om bemanding og rengøring mm. Regnskabet ser godt ud. Der er 250.000 overskud til egenkapitalen. Vil gerne genere større overskud til at etablere faciliteter til tilskuere. Rengøringsstandarden er endnu engang påtalt. Det bliver taget op.
Timefordeling i Paaruphallen. Der er for lidt halkapacitet. Intet nyt om hal 3. Der mangler mange penge inden en evt. hal 3 kan realiseres. Det kræver medvirken fra kommunen.
Thoms låseservice. Man kan måske få et brik-låse-system til gamle trådnet-døre. Thoms Låseservice vil se på dørene og give et tilbud.
11. Evt.